Castle to Castle
Spring 2017, in between the two rounds of the French presidential election. Pierre is a young student living with 75-year-old Francine, who is disabled and wheelchair-bound. Politically and socially opposed, they are perplexed and disoriented as they witness the unfolding electoral spectacle.