Cattle Town
In Texas, just after the Civil War, a gunman is sent by the governor to make peace between cattle ranchers and land squatters. Academy Award-winner Rita Moreno ("West Side Story") and Amanda Blake (TV's "Gunsmoke") battle for the peacemaker's attentions.