Celtic Thunder: Celtic Roots
Filmed on location at the Helix Theater in Dublin, Celtic Thunder return to their roots to film this musical odyssey back to the heart of the Celt. Celtic Roots recounts the history of the Celtic People, their legends, culture and stories.