Chavalas
Marta, Desi, Soraya and Bea, inseparable friends in adolescence, meet again in the neighborhood to relive an authentic and tragicomic friendship. A reality that will force them to face those adolescents they were and the women they want to be. Almost without realizing it, they will help each other make important decisions in their lives. The passage of time and how different they are will not be an excuse for their friendship to prevail over everything else.