Cheese in the Trap
Hong Seol (Oh Yeon-Seo) is an ordinary university student. She is busy working part-time jobs to pay for her tuition fee and living expenses. Yoo Jung (Park Hae-Jin) is her senior at the same university. He seems perfect. He comes from a wealthy family, he has a kind attitude to others and he is handsome, but Hong Seol does not feel comfortable with Yoo Jung. Suddenly, Yoo Jung comes and talks to her. He wants to go out on a date and they begin an awkward relationship.