Christmas in Mississippi Christmas in Mississippi
Holly returns to her hometown to help with a light show but has second thoughts when she sees Mike, her high school sweetheart, is organizing it. With help from her mother and Mr. Kriss, Holly falls in love with the town, and Mike, all over again.