To Steal From a Thief
Six armed men attack the headquarters of a bank in Valencia. What was going to be a clean and easy robbery soon becomes complicated when the branch manager reveals a secret hidden in one of the safe deposit boxes. Tempers flare among the gang leaders and suspicion spreads inside and outside the bank until it puts the government in check.