Clubbing
Juan Cruz, an upper class photographer has to take some pictures in a concert of one of the most popular singers of Cordoba, La Mona Jimenez. In this environment, full of unusual customs for him, he will discover another world when he meets Sara. A young and attractive woman. Together they will live a love story which will lead them to a thrilling journey of adventures.