COUNT ME IN
A cast of drummers discuss the joy and exhilaration of a life dedicated to driving the beat – from banging on pots and pans as children, to playing the world’s biggest stages. With interviews and narration from Taylor Hawkins (Foo Fighters), Roger Taylor (Queen), Nick Mason (Pink Floyd), Stewart Copeland (The Police), Cindy Blackman Santana (Santana), Chad Smith (Red Hot Chili Peppers), and more.