Daddy
Colin McCormack thinks he has it all - a great job, a steady stream of hot younger guys, and a best friend whose devotion he takes for granted. But when a charming and mercurial intern sweeps him off his feet, Colin sees a chance for something more: A family of his own. What he discovers instead is a shattering secret that may cost Colin everything -- and everyone -- he holds dear.