Dead Ant
80s hair-metal band Sonic Grave finds themselves living off a power ballad they released nearly 30 years ago. Eager to become relevant again in the modern day, they embark on a road trip to Coachella, where their manager has set them up to reinvent themselves. All they need is a hit song, and what better way to come up with one than to take peyote in Joshua Tree and let the music gods work their magic? But the plan quickly falls apart when the group finds themselves under attack by killer ants…that keep getting bigger!