Dead Shadows
Dead Shadows tells the terrifying story about a young man, Chris, whose parents were brutally killed 11 years ago, on the same day that Halley's Comet could be seen from earth. Tonight, a new comet is going to appear and everyone in his building are getting ready for a party to celebrate the event. There's even an apocalypse theory going around. As the night falls, Chris discover that people are acting strangely - and it seems to somehow be connected to the comet. People are becoming disoriented and violent and it doesn't take long before they start mutating into something from beyond this world. In a fight for survival, Chris has to try to escape from his building with the help of a gun toting tenant.