Deadly Code
After finding themselves on opposite sides of a strict code of honour enforced by the fierce Grandfather Kuzya (John Malkovich), childhood friends Kolima and Gagarin turn on each other, eventually becoming powerful enemies. When a terrible crime affects them both, they are given permission to use any means necessary for extracting revenge.