Kill Chain
A hotel room shootout between two assassins kicks off a long night where bodies fall like dominoes, as we follow a chain of crooked cops, gangsters, hitmen, a femme fatale and an ex-mercenary through a relay of murder, betrayal, revenge and redemption.