Deadly Exposé
A sleepy beach town's citizens are at risk when a series of murders become linked to the hacking of client information from a discreet dating app. Maxine Payton, a local detective, must examine her own commitment to her boyfriend, Simon, the deeper she becomes involved in the case. Her life depends on solving it, as the killer's message seems to be directed toward her.