Death Streamer: Noir Version
In a stylish black and white cut, a modern-day vampire uses advanced glasses to hunt victims in both the real and virtual worlds. Additionally, he live streams his bloody feasts, expanding his internet-based fanbase addicted to his sickening slaughter.