Death Streamer
A modern-day vampire uses technologically advanced glasses to not only hunt his victims in and out of the virtual world...but also LIVE STREAM his bloody feasts for all to see! As this high-tech ghoul continues to glut, his internet-based cult of personality expands, and soon, he finds himself with a rabid fanbase, all of them addicted to watching his sickening slaughter.