Debbie Macomber's Mr. Miracle
Heaven and Earth collide when angel-in-training Harry Mills is given his first assignment during Christmas: to help an insecure student realize her life purpose. As Harry is schooled in life lessons, he learns being human isn't as easy as he thought.