December Boys
They share the same birth month, so the orphanage calls them December Boys. But these teens Maps, Spit, Spark and Misty have much more in common. With no hopes of ever joining a family, they form their own familial bonds. Then the unexpected news comes that a young couple may adopt one of them, and the long-time pals suddenly share something else: a rivalry to be the chosen one. December Boys, a poignant memoir of friendship and family, marks Daniel Radcliffe's first major film role outside the Harry Potter series. He plays Maps, a big brother to the group as it stumbles and wavers its way toward manhood. Join the boys for their remarkable journey of the heart called growing up.