Devil's Mile
A gang of psychotic convicts take a dangerous and ill-advised detour after brutally kidnapping two young girls. As the captors speed away, events quickly turn out to be much more dangerous and gruesome than they had planned for. While driving down a long and dark stretch of deserted highway, the car becomes surrounded by mysterious sinister spirits, forcing the captors and young girls to work together in hopes of surviving the deadly evil force.