Dicks: The Musical
Two self-obsessed businessmen (writers Aaron Jackson & Josh Sharp) discover they're long-lost identical twins and come together to plot the reunion of their eccentric divorced parents, in this riotously funny and debaucherous musical from comedy icon Larry Charles (Seinfeld, Borat) also starring Megan Thee Stallion, Nathan Lane, Megan Mullally, and Bowen Yang as God. From the producers of The Greatest Showman.