Die in One Day
After seeing his marriage fail, Richard really wants to find his daughter again. For this to happen, he desperately needs money. When he meets Sasha, an aspiring actress, it seems that the solution to the problem has fallen from the sky – she invites him to participate with her in a game capable of giving good money to the winner. The pair join a group of people in a house and everything looks like a setup when a mysterious hooded figure emerges and kills one of the participants in cold blood. This kicks off a survival game that will last 24 hours and only one will come out alive.