Dirty Dancing: Havana Nights
On the eve of Cuba's revolution, a young American woman discovers a passion for dance -- and for her sultry Cuban partner, Javier. Defying her family's wishes, the two prepare to take their place in the prestigious national dance competition, and their bodies align in a sensual harmony that mirrors the growing bond between them. But with revolution on the horizon, will the forbidden lovers be torn apart forever?