Disconnected 2
Your favorite overstimulated family is back! Chile’s favorite manic mother Victoria has swung from one extreme to the other, and is now a full-on helicopter mom. At work, she also lands a coveted opportunity for her to take the kids with her for a new position in Miami. But Julian and Clara aren’t on board to leave their friends behind, and it’s a battle of the wits in this laugh out loud sequel.