Dixie Chicks - An Evening with the Dixie Chicks
An Evening with the Dixie Chicks is a live concert performance from L.A.'s Kodak Theater that aired on NBC in December 2002, featuring tunes from Wide Open Spaces, Fly, and the band's latest release, Home. For both diehard Dixie Chicks fans and the uninitiated, this one is a can't-miss.