Dracula
A frustrated filmmaker, facing creative paralysis, turns to an AI chatbot to make his latest movie a hit. The result is a series of increasingly outrageous vignettes exploring the legend of Dracula, from a wild chase through the streets of modern Transylvania to eerie hauntings in rural Romania.