Dreamin' Wild
Dreamin´ Wild is an album that the brothers Donnie (Casey Affleck) and Joe (Walton Goggins) Emerson recorded as teenagers in 1979 without much commercial success. Almost 30 years later, the brothers are surprised to learn from music executive Matt Sullivan (Chris Messina) that the album has been embraced by a new generation of fans, and that critics are calling it a masterpiece of teenage artistic expression. But Matt’s passion for the brothers’ music crashes into the ghosts of musical prodigy Donnie’s past and the complexities of his present life as a father and struggling business owner with his wife, Nancy (Zooey Deschanel). Music, love, family, guilt, and the unforeseen burden of resurfaced dreams intertwine in this captivating true story.