Dying Breed
When Nina sets out with her partner, Matt and his old mate Jack and his girlfriend Rebecca their little expedition encounters Tasmania's reigning breed, one who stands on two legs, not four. The Pieman clan has survived and their need to feed and breed turns Nina, Matt, Jack and Rebecca into the next endangered species.