El Ejecutor
The murder of a politician by a lone gunman triggers a struggle between justice and organized crime. Agent Mauro Pardo will not stand for this. Pardo along with Violeta investigate a project called "Vision two-thousand" and its relation to the murder. Agent Mauro Pardo demonstrates that no one, however powerful, is above the law. (Spanish audio with English subtitles available)