Queen of the South
In the premiere, the Mexican drug cartel comes after Teresa, forcing her on the run.
Teresa sets out to prove her worth to Camila; Epifanio hones in on Teresa; and, in Mexico, Brenda desperately searches for Teresa and tries to hide from the cartel.
Camila sends Teresa out on a major drug operation to test her loyalty. In secret, Camila makes her first big move to take over Epifanio's cartel. Meanwhile, Brenda plots her escape to America.
A deadly mistake mars Teresa's first solo drug run and she soon finds herself in peril. Meanwhile, Brenda and Tony make the risky escape to Dallas.
Teresa witnesses a horrific event that forces her to advance her plans. Now, safely in Dallas, Brenda needs money to survive, and starts assembling a rag tag team to help her sell drugs.
Camila, in dire need of product because of Epifanio’s betrayal, sends Teresa and James on a critical drug run that ends up in disaster. Riddled with debt and short on supply, Camila grows desperate and considers giving Teresa up. Meanwhile, Brenda's burgeoning drug enterprise creates a rift between her and Tony.