Scene of the Crime
While wandering through a cemetery, Thomas comes upon Martin -- an escaped convict who commands the teenage boy to bring him money for the train. Thomas, who has few friends and a troubled relationship with his mother, Lili, dutifully returns that night with the cash. But Thomas' relationship with the fugitive is far from over, especially when Martin runs into the boy's mother at the bar where she works.