El Paso
This is a story about the families of those that once were our eyes and our voice, but were threatened, and had to leave Mexico and forced to live in exile, seeking for political asylum. It is not about powerful journalists, it is about invisible reporters that represent the weakest links of the news network's chain and now are living in an immigration limbo.