EME-15 - Wonderland Live: Zona Preferente
EME-15 were Mexico's Monkees, as in the 60s sitcom based on a Beatles-like band. Six actors formed a Latin Pop band for the Latin America show, Miss XV, in 2012. This is their first live album from a concert in Mexico City's Auditorio Nacional in 2013.