Bad Girls from Mars
Brinke Stevens, Edy Williams and Oliver Darrow star in this kitschy film about the making of a movie. A sexy European actress crosses the Atlantic for what she believes is a part that will make her a big Hollywood name. The project is an erotic thriller that has her romping in and out of bed. But what gives it a frightening tinge is that characters begin to die off one by one, and before long, what's on-screen seeps beyond the cameras.