Evolution of Violence
EVOLUTION OF VIOLENCE was nominated for the Austrian Film Award. This documentary examines the omnipresent violence in today's Guatemala, a country more dangerous than Iraq. Guatemala. The war ended long ago. Though people want to forget it, the violence continues, and it has spread throughout the society like cancer.