Exist Within
Eun Su (Ryu Hwa Young) is a struggling writer who is on the brink of giving up. Despite entering numerous writing contests, success remains elusive. Determined, she enters one last competition, vowing to abandon writing if she fails. She bases her entry on a mysterious noise coming from the apartment above hers, leading her to spy on Ho Gyung (Park Jin Woo), the man in apartment 501. As she investigates, Eun Su begins to wonder if the fiction she's crafting is more real than she imagined. What secrets lie within apartment 501? And will uncovering the truth put Eun Su in mortal danger? This 2022 South Korean movie was directed by Kim Jung Wook.