Exquisite Corpse
One woman's obsession for another leads to the ultimate transformation. When Clara finds her girlfriend Blanca unconscious in the hospital, she starts an investigation. Little by little, she discovers that her lover is not the person she thought she was and embarks on a journey of sexual transgression and transformation.