The Attachment Diaries
Argentina, 1970s. A desperate young woman goes to a clinic to have a clandestine abortion. As her pregnancy is already through the fourth month, the doctor refuses. Instead, she proposes to sell the baby to one of her clients and offers to provide shelter in her house until the child is born. Their disturbed personalities will become intertwined in a strange and dangerous relationship.