Extraterrestrial
Still reeling from her parents’ divorce, April is dragged back to the vacation cabin she spent fond summers at as a child accompanied by a group of friends. Her trip down memory lane takes a dramatic and terrifying turn when a fireball descends from the sky and explodes in the nearby woods. The college friends soon find themselves caught in the middle of something bigger and more terrifying than anything they could ever imagine.