Fall of the Krays
From the producers of Rise of the Footsoldier, the brutal brothers from East London are back and bloodier than ever in FALL OF THE KRAYS. Following on from the ferocious RISE OF THE KRAYS, FALL OF THE KRAYS picks up the story of the infamous crime family as the cracks start to show in the brothers business plans and their sanity. Having secured their empire and their infamy, the brothers must now fight to keep hold of both as the obsession of one police officer becomes entwined with a burgeoning romance and a dangerous state of mind for Reggie and Ronnie respectively.