Riot
Damien is a London copper with a past he's trying to forget. Before signing up for the force he ran with a football firm, getting involved in tear-ups up and down the country. Now he's on the other side of the law and faces a tough decision: side with his old crew or protect London as it burns and rioters run amok. Brace yourself for a film that packs one hell of a punch.