Family Therapy
A satirical look at a Slovenian family whose perfect world crumbles with the arrival of a mysterious young stranger. Chaos overtakes their pristine lives, revealing the cracks underneath. A darkly comedic critique of modern society’s fragile illusions from Tribeca Films.