Fiume o morte!
A century after Italian poet and soldier Gabriele D’Annunzio occupied Fiume (now Rijeka, Croatia), filmmaker Igor Bezinović returns to the city to examine the legacy of his political experiment. Through archival material, interviews, and staged reenactments, residents confront their murky past.