Flow
A skateboard looks like nothing. Just a toy to roll on concrete with, a toy for teenagers. But skateboarding is about movement and riding changes everything! Once you have your feet on the board, perceptions change. With implication and concentration, controlling imbalance becomes an exhilarating challenge.