Forced Vengeance
Martial arts star Chuck Norris takes on the Hong Kong mafia in this action thriller. Vietnam veteran Josh Randall (Norris) works as an enforcer and debt collector for the owner of a Hong Kong casino. But when the mafia murders both his boss and his girlfriend, Randall goes on a one-man mission to destroy the mob.