Hard Target
The thrill of the hunt. It's the ultimate drug, and the more intense the rush, the higher the price. International superstar Jean-Claude Van Damme teams up with world-famous action director John Woo for this electrifying thriller. Van Damme is the target of an evil mercenary (Lance Henriksen) who recruits homeless combat veterans for the "amusement" of his clients - bored tycoons who will pay a half a million dollars to stalk and kill the most challenging prey of them all: Man. Laced with dark humor and slam-packed with electrifying action Hard Target is a must see for action fans.