Forgotten Roads
Claudina is a traditional woman from the countryside. After the pass away of her husband, she gets into a lonely routine. Having a difficult economic situation, Claudina has to move with her dearest grandson Cristóbal, and her daughter Alejandra, knowing that both women have a distanced relationship. Living together, Claudina meets the neighbor Elsa, an independent and married woman who sings on a hidden bar called "Porvenir"(The Future). Claudina starts a relationship with Elsa, getting in love. Since then, she develops a journey of self-knowledge to be free, under the judgment of her daughter and friends on a religious and conservatory little town, obsessed with UFO sighting.