Fortune Defies Death
The Woods family gathers at a cabin resort to hear the last will and testament of their wealthy patriarch George Woods ten years after his death. All vying for the much-anticipated Woods' fortune, the players include his greedy sister and her grandson, an eccentric niece and two ambitious nephews, his mistress, and his missing daughter's husband with their amnesiac granddaughter.