Four Enchanted Sisters Four Enchanted Sisters
4 sisters – 4 elements – 4 magic powers. Sisters Marina, Flame, and Flora were gifted a magical power on their 9th birthdays. Now that the youngest sister, Sky, received her power, their magical circle is more powerful than ever. When their Aunt Glenda, mistress of the black arts, catches on to their success, she hatches a plan to steal pixiedust from the girls’ magical fountain.