Freak Orlando
Orlando lives from the Middle Ages to the present, adopting different guises and aliases across time. Touring entertainer in one moment and miraculous two-headed child in the next, Orlando is accompanied by fellow shapeshifters on an eventful path to the Festival of Ugliness.